عاشق شهادت

سرمبارک امام عشق بالای نی رمزی است بین خدا وعشاق یعنی: این است............بهای دیدار.............

عاشق شهادت

سرمبارک امام عشق بالای نی رمزی است بین خدا وعشاق یعنی: این است............بهای دیدار.............

با سلام خدمت تمامی دوستان و همسنگران در عرصه جنگ نرم

اگر یادتان باشد رهبر عزیزمان امام خامنه ای به ما توصیه کردند که هر یک از ما باید افسر جنگ نرم باشیم تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم ومن به فرمان رهبرم عمل کردم و مدتی در این عرصه فعالیت کردم اما متوجه مشکلی بین مطالبم و عمل کردن به مطالبی که برای دیگران می گذاشتم  شدم و فهمیدم که هنوز خودسازی نکرده ام برای همین مدتی کناره گیری کردم تا کمی خود را بشناسم و وقتی کمی از خود شناخت پیدا کردم توانستم خدای خود را بهتر درک کنم و حضورش را بیشتر از پیش درک کنم و من این شناخت را "عاشقی" می نامم و به دیگر دوستان هم پیشنهاد میکنم که در تنهایی خود به خود و دینی که انتخاب کرده اند و بر حق بودن دین خود اطمینان حاصل کنند و...

اکثرا ما دینی را داریم که پدر و مادران ما دارند و بدون این که تحقیق کنیم آن را می پذیریم و با یک شبهه به دینمان بدبین می شویم ...

موضوع امامت و ولایت فقیه را به خوبی درک نکرده ایم ...

وجود خدا را در همه جا قبول نداریم و گرنه  در پیشگاه پروردگار گناه نمی کردیم ...

و مسائلی از این قبیل برای من پیش آمد و اراده کردم و به امید خدا قدم محکمی در این باره برداشتم و خدا را دیدم که چگونه به من در درک مسائل یاری می کرد .



***اللهم عجل الولیک الفرج***

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
عاشق شهادت

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۳ محمودرضا کاشانی
آقا وجدانا برا اولین نوشته عالی بود.
پاسخ:
شرمنده کردی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی